Customer Sucess Ninja

Vi söker dig som brinner för Kundsupport & Customer Success!

Vi på Online Partner söker nu efter en ny stjärna till vårt team. Denna roll innebär ett operativt arbete i vår kundsupport samt ett strategiskt arbete med kundvård.

Strategiarbetet innebär att fokusera på företagets kundvård och jobba med att ständigt förbättra kundupplevelsen. Customer Success hos Online Partner är ett drivande arbete, både i supporten men även över alla olika avdelningar. Du kommer se över våra processer kontinuerligt och ständigt försöka se förbättringsområden tillsammans med arbetsgruppen för att ge våra kunder den bästa upplevelsen.

Du kommer jobba operativt i vår kundsupport och besvara inkommande kundärenden via telefon, Chat och E-post. Kundärenden är både generella frågor samt problem/felsökning med Googles företagstjänster (Google Workspace) samt våra egenutvecklade applikationer (b.la ChromEx). I kundsupporten hanteras all kundkommunikation via Zendesk.

Är du intresserad? Hör av dig till vår Leveranschef Izabella Hammar Ahlberg, izabella@onlinepartner.se