Kunnig support med personligt och målinriktat engagemang
Kom igång snabbt
Vi älskar G Suite och brinner för att få hjälpa er att bli de bästa G Suite-användarna. Är du ny användare hjälper vi dig att komma igång – snabbt, effektivt och utan problem. Du får personlig kontakt med våra medarbetare som har unika kunskaper och erfarenheter om hur du på bästa sätt använder
G Suite. Vårt mål är alltid att maximera användningen av funktionerna i er
G Suite-domän. Vi ger oss inte förrän du är nöjd.
Vi säkerställer högsta kvalitet
på vår support
Vi använder Zendesk ärendehanteringssystem för att säkerställa högsta kvalitet på vår support. Våra supportavtal utgår från era behov. Vissa supporttjänster ingår alltid i de produkter och tjänster som vi tillhandahåller.
Högsta tänkbara tillgänglighet
Under kontorstid har du som är administratör fri tillgång till support med högsta tänkbara tillgänglighet via vår web, chat eller telefon. Du har även tillgång till strategisk rådgivning från våra medarbetare som gärna diskuterar er G Suite-domäns långsiktiga utmaningar.
9.00 – 17.00
Användare och administratörer som har supportavtal har rätt till telefonsupport avseende grundfunktioner* i G Suite under ordinarie kontorstid, vardagar 9.00–17.00. Kontakta Online Partner för supportvillkor under övriga tider. Skriftliga supportförfrågningar via e-post besvaras senast nästföljande arbetsdag.
Supporten omfattar
Hjälp
Hjälp, samt förklarande av hur produkterna kan och bör användas
Felsökning
Felsökning och felavhjälpning avseende fel eller upplevda fel, vi kan även eskalera fel till Googles Enterprise Support-team när så krävs.
Formatering & hantering
Formatering, och hantering av Dokument, hur laddar man upp, konverterar från Microsoft dokument.
*Gmail, Google Kalender, Kontakter, Docs, Sites, Video, Talk.
Fjärrsupport
Vid behov kan vi fjärrstyra din skärm under pågående supportsamtal och vägleda dig till hur du praktiskt går tillväga för att lösa ditt aktuella problem.