Bättre produktivitet med molnbaserade arbetsverktyg

När du vill ha strategi, metod och verktyg för bättre produktivitet, kommunikation och samarbete i hela din organisation är Online Partner det självklara valet för att få det att hända. Med vår kunskap och erfarenhet får vi din organisation att utföra mer på kortare tid och samtidigt förbättra ordning och reda i dina processer, din dokumentation och din lagring i molnet. Vi är specialister på Googles produktivitetsverktyg och molntjänster och hjälper dig få ut mer av Google G Suite.

Välj G Suite och Online Partner som licensombud

När du väljer Online Partner som leverantör av era G Suitelicenser ingår vårt personliga engagemang och vår expertkunskap. Vi erbjuder ett helhetstänk kring Googles molnbaserade produktivitetsverktyg där vi alltid utgår från era förutsättningar och mål. Rätt använt ger G Suite obegränsade utvecklingsmöjligheter och vi hjälper er med allt som behövs för att G Suite ska ge full utväxling i er verksamhet.  

Vi genomför allt tekniskt arbete och konfigurering av er G Suite-domän. Om ni behöver ta med er data från era tidigare miljöer, plattformar och geografiskt skilda kontor, hjälper vi er att migrera allt material tryggt och säker till G Suite. Varje mejl, kontakt, kalenderpost och dokument överförs under maximal säkerhet och dataintegritet.

Vi hjälper er att samordna era strategiska inköp och bidrar med erfarenhet och kunskap så att era telefoner, datorer, och Chromebooks blir optimerade efter era förutsättningar och behov.

Mer för pengarna med Online Partner

Det kostar inget extra välja G Suite med Online Partner som licensombud, tvärtom! Du får mycket mer för pengarna hos oss. Vi erbjuder kunskap, engagemang, ärlighet och en respekt för din tid som du förmodligen aldrig stött på tidigare. Som licenskund hos oss får du automatiskt tillgång till vår kunskapsdatabas i Zendesk. Här hittar du svar på vanliga frågor som hjälper dig att få ut mer av G Suite. Vi är lyhörda för våra kunders önskemål när det gäller fakturering och erbjuder flera olika alternativ bl a fakturering i efterskott, uppdelat på kostnadsställen, avdelningar och i olika valutor. Ni får dessutom tillgång till vår egenutvecklade app Drive Mechanic – för bättre ordning och reda på Drive.